Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
Potrivit HG nr. 500/2011, dosarul de personal al salariatului trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele documente:
- actele necesare angajarii (adeverinta medicala la angajare; CV-ul; oferta de munca; copie dupa cartea de identitate; declaratia pe propria raspundere privind functia de baza; adeverinta de la angajatorul anterior privind vechimea in munca, contributia la CASS si evidenta concediilor medicale; dovada de la banca cu privire la IBAN-ul personal care ca servi la plata salariilor pe card; copie dupa carnetul de conducere; copie dupa cartile de identitate sau certificatele de nastere ale persoanelor in intretinere; declaratia salariatului privind persoanele aflate in intretinere; fisa postului);
- contractul individual de munca;
- actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca;
- acte de studii/certificate de calificare (diplome de la ultimele institutiii absolvite; certificare de atestare a cunoasterii unei limbi straine; cerificate profesionale; cursuri de pregatire profesionala organizate de angajator sau de terti);
- orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in registru (documente care sa ateste scutiri de diferite taxe/impozite in cazul unor categorii special de angajati; documente/avertizari care reflecta performanta neadecvata, nerespectari ale regulamentului intern, sanctiuni disciplinare; fisele de evaluare anuale; cazierul judiciar).
Autor articol: Diana Dragomir, economist, profil Linkedin -click aici-